- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: dle dohody
Finanční ohodnocení: dle zkušeností kandidáta
Pro renomovanou, rozvíjející se českou společnost působící v oblasti kontrolních služeb pro automobilový průmysl a zabývající se kontrolou, tříděním, měřením a drobnými opravami dílů hledáme kolegu/kolegyni na nově vznikající pracovní pozici Recruiter/Koordinátor náborových aktivit pro ČR.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
vyjednávat požadavky a potřeby firmy v oblasti lidských zdrojů – převážně dělnické pozice, ale i odborné technické pozice ve výrobě (inženýři kvality apod.)
aktivně vyhledávat a oslovovat pracovníky na volná pracovní místa v Brně i na pobočkách v rámci České republiky
vytvořit strategii náboru pracovníků pro mateřskou firmu i její pobočky
komunikovat s Úřady práce, inzertními servery, hledat nové možnosti inzerce a náboru
provádět selekci životopisů, pohovory s kandidáty – i na pobočkách v rámci ČR
kompletně zajistit průběh a realizaci výběrových řízení, komunikovat s vedoucími jednotlivých poboček
realizovat personální marketing, hledat možnosti vylepšení stávajících personálních procesů
průběžně pracovat s databází kandidátů, spravovat inzerci
komunikovat s vedením společnosti a vedoucími poboček
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má SŠ/VŠ vzdělání
min. 2 roky praxe na obdobné pozici podmínkou
zkušenosti v oblasti náboru pracovníků, orientaci na trhu práce, znalost pracovní legislativy
pro-aktivní a dynamický přístup k práci
mezi jeho vlastnosti patří komunikativnost, zodpovědnost a samostatnost
je časovo flexibilní a ochotný cestovat – cca 2–3 dny v týdnu strávíte na cestách
je znalý práce na PC (Outlook, Word, Excel)
disponuje s komunikativní/středně pokročilou znalostí AJ – na úrovni běžně komunikace pro potřeby jednání se zahraničními partnery
má ŘP sk. B – aktivní řidič PODMÍNKOU
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?
místo výkonu v centru Brna
zázemí stabilní a dynamické firmy
příležitost k osobnímu rozvoji a velmi samostatné práci
příjemné pracovní prostředí a pracovní kolektiv
pracovní smlouva na dobu určitou s prodloužením na dobu neurčitou
bonusy a pololetní odměny
notebook a mobilní telefon
stravenky (po zkušební době)
odborná školení
dlouhodobou spolupráci
služební auto k pracovním účelům
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ivana Pitrušková Gregovská – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.