- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: dle dohody
Finanční ohodnocení: dle zkušeností kandidáta
Pro renomovanou, rozvíjející se českou společnost působící v oblasti kontrolních služeb pro automobilový průmysl a zabývající se kontrolou, tříděním, měřením a drobnými opravami dílů hledáme kolegu/kolegyni na nově vznikající pracovní pozici Recruiter/Koordinátor náborových aktivit pro ČR.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
vyjednávat požadavky a potřeby firmy v oblasti lidských zdrojů – převážně dělnické pozice, ale i odborné technické pozice ve výrobě (inženýři kvality apod.)
aktivně vyhledávat a oslovovat pracovníky na volná pracovní místa v Brně i na pobočkách v rámci České republiky
vytvořit strategii náboru pracovníků pro mateřskou firmu i její pobočky
komunikovat s Úřady práce, inzertními servery, hledat nové možnosti inzerce a náboru
provádět selekci životopisů, pohovory s kandidáty – i na pobočkách v rámci ČR
kompletně zajistit průběh a realizaci výběrových řízení, komunikovat s vedoucími jednotlivých poboček
realizovat personální marketing, hledat možnosti vylepšení stávajících personálních procesů
průběžně pracovat s databází kandidátů, spravovat inzerci
komunikovat s vedením společnosti a vedoucími poboček
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má SŠ/VŠ vzdělání
min. 2 roky praxe na obdobné pozici podmínkou
zkušenosti v oblasti náboru pracovníků, orientaci na trhu práce, znalost pracovní legislativy
pro-aktivní a dynamický přístup k práci
mezi jeho vlastnosti patří komunikativnost, zodpovědnost a samostatnost
je časovo flexibilní a ochotný cestovat – cca 2–3 dny v týdnu strávíte na cestách
je znalý práce na PC (Outlook, Word, Excel)
disponuje s komunikativní/středně pokročilou znalostí AJ – na úrovni běžně komunikace pro potřeby jednání se zahraničními partnery
má ŘP sk. B – aktivní řidič PODMÍNKOU
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?
místo výkonu v centru Brna
zázemí stabilní a dynamické firmy
příležitost k osobnímu rozvoji a velmi samostatné práci
příjemné pracovní prostředí a pracovní kolektiv
pracovní smlouva na dobu určitou s prodloužením na dobu neurčitou
bonusy a pololetní odměny
notebook a mobilní telefon
stravenky (po zkušební době)
odborná školení
dlouhodobou spolupráci
služební auto k pracovním účelům
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ivana Pitrušková Gregovská – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?