- 35 000 – 47 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Požadavky: vzdělání SŠ s maturitou, praxe min. 3 roky, zkušenosti a kladný vztah k osobám s duševním onemocněním nebo zdravotním omezením výhodou, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost, ŘP sk. B (aktivní řidič), manažerské schopnosti, psychickou odolnost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook), ochotu tvořit a vzdělávat se
Popis práce: pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, mzda dle vzdělání a délky praxe, plný nebo zkrácený úvazek, nástup dle dohody
Zaměstnavatel nabízí: příjemné pracovní prostředí v zavedené a stabilní organizaci, odborný tým pracovníků, 3 sickdays ročně a částečná možnost práce z domu, netradiční možnost seberealizace
Kontakt: Jana Podrápská, e-mail: e-mail přes , strukturovaný životopis a motivační dopis v rozsahu min. 1/2 A4 zasílejte na uvedený e-mail nejpozději do 23.1.2017

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.