- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme malá, prosperující firma s mladým kolektivem, zaměřená na stavbu ocelových konstrukcí a montáže technologií v Evropě.
Do svého týmu hledáme pracovníka na pozici asistenta/ku – koordinátor/ku – podporu týmu, která bude mít odpovědnost za plánování pracovních turnusů a jejich kompletní zajištění, ale také komunikovat v rámci společnosti i se zahraničními partnery.
Požadujeme praxi z oblasti administrativy, organizovanost, samostatnost, důslednost, zodpovědnost, proaktivní přístup k práci, práce na PC (Word, Excel, Outlook), příjemné a sebevědomé vystupování.
Angličtina na komunikativní úrovni.
Spolupracovník bude plánovat a důsledně evidovat pracovní turnusy zaměstnanců/OSVČ.
Hledáme člověka schopného denně komunikovat s našimi obchodními partnery v České republice, ale i v zahraničí.
Řidičský průkaz sk. B, Zkušenosti z HR výhodou.
Nástup dohodou 2024.
Své životopisy zasílejte na “Odpovědět na inzerát”

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.