- Plný úvazek
ASISTENT/-KA MANAGEMENTU FIRMY
- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned
. Náplň práce: Administrativní a organizační podpora managementu, vyřizování veškeré korespondence, komunikace se subjekty, zajištění provozu kanceláře, příprava dokumentů, reportů, zpracování dat, operativní plnění úkolů dle zadaných pokynů
- Požadujeme: Minimální dosažené vzdělání – středoškolské s maturitou, zaměření ekonomické a IT + marketingové, práce na PC: Word, Excel, Outlook na pokročilé úrovni, perfektní znalost českého jazyka, AJ na komunikativní úrovni, výborné komunikační dovednosti, pečlivost a spolehlivost, samostatnost a časovou flexibilitu, analytické myšlení, základní znalost informačních systémů – základní správa webových stránek, základní znalost účetnictví, finanční (příprava podkladů pro účetní – DPH, účetnictví, mzdy, evidence dovolených, výplat, správa a archivace dokladů apod.), organizace a příprava akcí, eventů, komunikace, koordinace se subjekty (tiskárny, grafici, reklama, fotografové, právníci, účetní apod.), komunikace s úřady, reprezentativní vystupování, proaktivní jednání a myšlení – předvídání, případné včasné reagování v krizové situaci, zaškolování a komunikace s nově příchozími zaměstnanci, řidičský průkaz sk.B
- Nabízíme: nástup ihned nebo dohodou, práce v mladém a dynamickém kolektivu, možnost neustále se vzdělávat a rozvíjet, možnost kariérního růstu na základě schopností a výsledků
balíček zaměstnaneckých benefitů – mobilní telefon se zvýhodněným tarifem, zvýhodněné stravování v restauraci Na Palmovce, zvýhodněné vstupné do Good Luck Gym, podpora vzdělání, apod., odpovídající finanční ohodnocení, příjemné pracovní prostředí v nových kancelářích v centru Hradce Králové
- V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem: e-mail přes



