- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pozice: referent/ka odd. Hospodaření s majetkem odboru OP Příbram
požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání v oboru ekonomickém, technickém nebo právním
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
zkušenosti se správou majetku, praktická znalost zákona č. 219/2000 Sb., praxe ve veřejné správě a v agendě zajišťování majetkové správy vítána
znalost práce s PC (MS Office)
samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, prodeje a jiných forem dispozice v působnosti odboru Odloučené pracoviště Příbram
příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou do 31. 8. 2023 – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Místo výkonu práce: Příbram
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 27. června 2022 na e-mail:
, předmět e-mailu: VŘ referent HM OP PříbramZaměstnanecké výhody: indispoziční volno, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?