- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, praxe ve státní správě nebo v oboru výhodou, znalost zákona č. 219/2000 Sb., orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti výhodou, znalost katastru nemovitostí a zákona č. 256/2013 Sb. výhodou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, ŘP sk. B výhodou, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, prodeje a jiných forem dispozice s tímto majetkem), spolupráce s úřady, archivy, příslušnými katastrálními pracovišti, matrikami a obcemi
Pracovní poměr je možné prodloužit
Zaměstnanecké výhody: pružná pracovní doba, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.