- Plný úvazek

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení:
REFERENTA / REFERENTKY HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM MĚSTA
Místo výkonu práce: Sokolov
Platové zařazení: 10. platová třída
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Den nástupu do práce: dle dohody
DRUH PRÁCE:
Zajišťuje komplexní výkon souhrnu věcně souvisejících odborných agend na úseku správy majetku města – pozemky, souvisejících s absolutním a relativním majetkovým právem, zejména nájmy, pachty výprosy, výpůjčky, zápůjčky, souhlasy ke stavbám.
Zajišťuje kontrolu plnění a řádného užívání pozemků dle uzavřených smluv.
Kontroluje platební kázeň k předepsaným pohledávkám na základě uzavřených smluv.
Zpracovává podklady pro projednávání příslušných komisí rady města a orgánů města týkající se pozemků.
PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH)
Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státním občanem ČR, nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
CO POŽADUJEME:
Rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů.
Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem.
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office,
internet).
Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
Proč pracovat zrovna u nás? Nabízíme vám:
pružnou pracovní dobu,
stravenky v hodnotě 120 Kč,
25 dnů dovolené,
5 dnů indispozičního volna,
ošatné,
měsíční paušální příspěvek 3 000 Kč,
příspěvek na jazykový kurz,
možnost získání městského bytu.
VÝHODOU JE:
Ukončené vzdělání s technickým, ekonomickým nebo právním zaměřením.
Praxe ve veřejné správě.
Praxe v zajišťování správy majetku a hospodaření s ním.
Znalost geografického informačního systému.
Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně písemným testem před nebo při ústním pohovoru.
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY A OSTATNÍCH DOKUMENTŮ:
V případě doručení přihlášky osobně nebo prostřednictvím pošty je nutno přihlášku spolu s přílohami podat v obálce zřetelně označené nápisem „ Výběrové řízení na referenta majetkové správy města“
PŘIHLÁŠKU SPOLU S PŘÍLOHAMI DORUČTE:
osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov,
poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov,
do datové schránky ID – 6xmbrxu
NEJPOZDĚJI DO 16.10.2024
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu.
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.