- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení:
REFERENTA / REFERENTKY HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM MĚSTA
Místo výkonu práce: Sokolov
Platové zařazení: 10. platová třída
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Den nástupu do práce: dle dohody
DRUH PRÁCE:
Zajišťuje komplexní výkon souhrnu věcně souvisejících odborných agend na úseku správy majetku města – pozemky, souvisejících s absolutním a relativním majetkovým právem, zejména nájmy, pachty výprosy, výpůjčky, zápůjčky, souhlasy ke stavbám.
Zajišťuje kontrolu plnění a řádného užívání pozemků dle uzavřených smluv.
Kontroluje platební kázeň k předepsaným pohledávkám na základě uzavřených smluv.
Zpracovává podklady pro projednávání příslušných komisí rady města a orgánů města týkající se pozemků.
PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH)
Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státním občanem ČR, nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
CO POŽADUJEME:
Rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů.
Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem.
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office,
internet).
Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
Proč pracovat zrovna u nás? Nabízíme vám:
pružnou pracovní dobu,
stravenky v hodnotě 120 Kč,
25 dnů dovolené,
5 dnů indispozičního volna,
ošatné,
měsíční paušální příspěvek 3 000 Kč,
příspěvek na jazykový kurz,
možnost získání městského bytu.
VÝHODOU JE:
Ukončené vzdělání s technickým, ekonomickým nebo právním zaměřením.
Praxe ve veřejné správě.
Praxe v zajišťování správy majetku a hospodaření s ním.
Znalost geografického informačního systému.
Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně písemným testem před nebo při ústním pohovoru.
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY A OSTATNÍCH DOKUMENTŮ:
V případě doručení přihlášky osobně nebo prostřednictvím pošty je nutno přihlášku spolu s přílohami podat v obálce zřetelně označené nápisem „ Výběrové řízení na referenta majetkové správy města“
PŘIHLÁŠKU SPOLU S PŘÍLOHAMI DORUČTE:
osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov,
poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov,
do datové schránky ID – 6xmbrxu
NEJPOZDĚJI DO 16.10.2024
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu.
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?