- 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zajišťuje komplexní výkon souhrnu věcně souvisejících odborných agend na úseku správy majetku města – pozemky, souvisejících s absolutním a relativním majetkovým právem, zejména nájmy, pachty výprosy, výpůjčky, zápůjčky, souhlasy ke stavbám. Zajišťuje kontrolu plnění a řádného užívání pozemků dle uzavřených smluv. Kontroluje platební kázeň k předepsaným pohledávkám na základě uzavřených smluv. Zpracovává podklady pro projednávání příslušných komisí rady města a orgánů města týkající se pozemků.
Rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů. Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem. Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet). Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky
Do výběrového řízení je možno se přihlásit nejpozději do 4.7.2024. Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.