Obchodně-Technický Specialista Vratových Systémů

Olomouc
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Pro našeho klienta, českou společnost specializující se na sortiment průmyslových vrat, požárních uzávěrů a vyrovnávacích můstků. Nyní mají významnou pozici mezi lídry v oblasti dveřních a vratových systémů na českém a slovenském trhu. Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Obchodně-technický specialista vratových systémů.

Náplň práce:

  • Péče o stávající zákazníky, pravidelná komunikace a poskytování odborného poradenství s podporou našeho interního týmu odborníků z oblasti konstrukce, vývoje, výroby a marketingu
  • Rozvoj a udržení prodeje našich vlastních produktů
  • Koordinace a sledování průběhu zakázek, zajištění jejich včasné realizace
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a navazování nových kontaktů
  • Poskytování konzultační a poradenské činnosti zákazníkům
  • Kontrola stavební připravenosti před zahájením montáže
  • Služební cesty v rámci svěřeného regionu Olomouc, Morava

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ/SŠ technického směru (strojní, stavební, TZB)
  • Zkušenosti z prodejem min. 1 rok  
  • Výhodou  zkušenosti a znalosti prodeje strojních technologií a prvků 
  • Obchodního ducha a schopnost porozumět potřebám zákazníků
  • Výborné komunikační schopnosti a sebejistotu v jednání s lidmi
  • Technickou zdatnost a schopnost číst výkresovou dokumentaci
  • ŘP sk. B – aktivní řidič, standardní znalost práce na PC
  • Samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost
  • Bydliště ve výše uvedené oblasti Olomouc a okolí - dojezd celá Morava
  • Jsme ochotni zaučit a technicky vybavit také odvážné absolventy VŠ

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Dlouhodobou práci ve stabilní společnosti s 34letou historií na českém trhu
  • Motivační mzdové ohodnocení a provize z prodeje
  • Různorodou a samostatnou práci
  • Možnost být součástí stabilního a profesionálního týmu
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (home office) v místě bydliště
  • Firemní vozidlo k soukromým účelům, mobilní telefon a administrativní vybavení
  • Potřebné obchodní a produktové školení a marketingovou podporu v regionu
  • 22 dní dovolené + 3 dny sick days
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Místo výkonu práce v Olomouci a okolí
  • Zvýhodněné mobilní volání pro rodinné příslušníky, firemní akce a další
  • Místo výkonu práce v Plzni a Středočeském kraji

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

JISTU recruitment s.r.o.
Podolská 2746/35
628 00 Brno

IČO: 13980840
Datová schránka: cy3tb65
Další informace:
GPS: 49.200841,16.716432,
S-JTSK: -590236.94 -1160963.06, RUIAN: 26460122

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.