- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Jezerní 15/2, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: nerovnoměrně rozložená do 12-ti hodinových směn (krátký x dlouhý týden). Náplň práce: zodpovědnost za každodenní provoz hotelu se zaměřením na kvalitu služeb, denní plánování práce a rozdělení úkolů pro tým technického úseku, průběžná kontrola plnění, zajištění a spoluúčast při odstraňování závad, preventivní údržba budovy a areálu, evidence majetku, dodržování lhůt zákonných kontrol a revizí (kotelna, VZT, elektro, BOZP/PO), přímá i vzdálená správa technologií, kotelna, vzduchotechnika, wellness/bazénové technologie, koordinace externích dodavatelů (zadání, dohled, převzetí a kontrola kvality provedených prací), objednávky materiálu, kontrola skladových zásob a hospodárnosti, evidence a kontrola došlých faktur, příprava podkladů pro zpracování mezd, plánování, kontrola a vyhodnocování provozních procesů, návrhy na zlepšení, vedení a motivace týmů prostřednictvím vedoucích oddělení, rozvoj lidí a bezpečná kultura práce, příprava pracovních smluv. Požadujeme: praxe na manažerské/vedoucí pozici (ideálně hotelnictví, lázně, technická správa), schopnost vést tým a efektivně komunikovat napříč odděleními (provoz, recepce, housekeeping, wellness), silné organizační a analytické dovednosti, orientace na výsledek, samostatnost, spolehlivost, PC dovednosti (MS Office, znalost hotelových systémů výhodou), znalost NJ na komunikativní úrovni slovem i písmem podmínkou, technické vzdělání a řidičský průkaz sk. B výhodou,, zkušenosti s technologiemi (kotelna, VZT, bazénové/wellness technologie) velkou výhodou. Nabízíme: stabilní zázemí tradičního lázeňského hotelu, dlouhodobá spolupráce, prostor pro seberealizaci, inovace a prosazení vlastních nápadů, dobré finanční ohodnocení odpovídající schopnostem, firemní stravování, příspěvek na pracovní oděv, podpora vedení a přátelský tým, zvláštní odměny odpovídající kvalitě odvedené práce. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.