- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Rokycany, Masarykovo náměstí č.p. 95
Náplň práce: ve spolupráci s kolegy na přepážkách budete zvát klienty ČSOB na obchodní schůzky pro oblast pojištění. Z portfolia klientů si sami pozvete další zákazníky na schůzky a budete si budovat vlastní portfolio klientů. Pomůžete kolegům na pobočkách se složitějšími obchodními případy a prodejem jednodušších pojišťovacích produktů. Do roka budete specialistou a zkušeným obchodníkem v oblasti pojištění.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání s maturitou, obchodní zkušenost ideálně v oblasti pojištění. Ostatní Vás naučíme, důležitá je pro nás Vaše chuť a motivace!
Nabízíme: platové ohodnocení od 22.000,– Kč/měs. Nabízíme Vám jistotu pravidelného příjmu ve formě základní mzdy a měsíčního bonusového systému, pracovní smlouvu, budete pracovat v příjemném a moderním pracovním prostředí. Naše benefity jdou za obvyklý standard (5-ti týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi), navíc poskytujeme: cafeterii nastavenou na míru, 3 dny zdravotního volna, mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby, flexibilní přístup k práci odkudkoliv (dle toho co Vám Vaše práce umožní).
Zvýhodněné produkty banky, mobilní tarif s internetem a neomezeným voláním, možnosti kariérního růstu, velmi propracovaný vzdělávací systém, velké množství slev u smluvních partnerů, motivační soutěže s finančním ohodnocením. Pro zaměstnance pořádáme společenské a sportovní aktivity (např. celobankovní sportovní hry), navíc podporujeme sportovně společenská týmová setkání poboček a útvarů banky
Kontakt e-mailem: p. Pomyjová Klára, e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?