
Grafton Recruitment s.r.o.
ADMINISTRÁTOR/KA EVENTŮ, 30- 35 000 Kč
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte již komplexnější administrativní zkušenost?
Jste organizačně schopný/á a „multitasking“ je Vaší silnou stránkou?
Lákalo by Vás prostředí mezinárodní farmaceutické společnosti, kde byste využili znalost ANGLIČTINY?
Administrativa Vám nevadí, umíte se s ní rychle vypořádat a zároveň neztratit přehled?
Pokud ano, budeme se těšit na Vaše CV!
Vaší náplní práce bude:
- plná administrativní podpora/koordinace EVENTŮ, MEETINGŮ, ŠKOLENÍ, KONGRESŮ
- příprava smluv, dokumentů
- příprava a procesování interních schválení
- dodržování časových harmonogramů
- koordinace agentur
- kontrola procesů plateb
- nastavováním procesů, aktivní dohled nad dodržováním
- reporting a návrhy ke zlepšení
- týmová spolupráce
Lokalita: Praha 5 (u metra Stodůlky)
Nástup: 1.5.2018 (možnost i dříve)
Mzda: 30– 35 000 Kč
POŽADAVKY:
- velmi dobré organizační schopnosti (zkušenost v rámci administrativiy, zákaznického servisu, organizace, konferencí…)
- zkušenost s nastavováním procesů napříč větší organizační strukturou
- ANGLIČTINA na dobré úrovni – interní komunikace slovem písmem
- znalost farmaceutického prostředí výhodou
- znalost SAP/SRM výhodou
- týmový hráč
- komunikativnost
- pečlivost
- pozitivní přístup
BENEFITY:
- 6 týdnů dovolené
- 12 sick days
- multisport karta
- jazykové vzdělávání
- moderní prostředí mezinárodní společnosti
- příjemný kolektiv