- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Co Vás čeká
Komplexní řízení činností souvisejících s nákupními procesy uvnitř organizace
Komunikace s obchodními partnery s důrazem na cenové vyjednávání, dodavatelskou kázeň a kvalitu dodávky
Vedení evidence smluvních dodavatelů, zpracování rámcových smluv, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek
Zodpovědnost za sjednání obchodních podmínek, za zpracování kupní smlouvy, jejich evidenci
Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení
Zpracování cenové nabídky, organizace výběrového řízení
Reprezentace firmy na jednáních, prezentování firmy na trhu v českém a cizím jazyce
Delegace úkolů na podřízené pracovníky a odpovědnost za dosažené výsledky
Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Praxi v administrativě, nákupu minimálně 5 let
Komunikativní znalost anglického jazyka
Zkušenosti s tvorbou smluv, obchodních podmínek
Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti
Dobré organizační a koordinační schopnosti
Místo výkonu práce:
Rohatsko č.p. 18
294 04 Dolní Bousov
Prvotní kontakt:
Osobně:Rohatsko č.p. 18
294 04 Dolní Bousov od 8–14h.
Telefon: zobrazit tel. číslo
E-mail: e-mail přes
Pečlivost, spolehlivost, samostatné uvažování, smysl pro detail
Pokročila znalost MS office
pružná pracovní doba
možnost finančního růstu
bonusy ke mzdě 2× ročně
služební telefon, služební notebook
20 + 5 dní dovolené navíc
příspěvky na stravování
výuka anglického jazyka
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?