- 44 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme firma která se zabývá prodejem všech možných typů židlí, se specializací na kancelářské židle. Jsme na trhu už bezmála 25 let. Jsme jedničkou na trhu kancelářských židlí, máme vlastní produkty na které máme exkluzivitu prodeje. Prodáváme všechny značky židlí od výrobců v České republice. Jsme skvělý tým lidí, kteří ví za čím jdou.
Co vás čeká:
Vést administrativní oddělení včetně prodejen. Celkem 11 lidí.
Pečovat o zákazníky na eshopu a prodávat
Podílet se na přátelské atmosféře v naší firmě a našem showroomu
Práce na eshopu, zpracování objednávek, jednání se zákazníky na showroomu.
Pokud rádi pracujete s lidmi a umíte pracovat v malém týmu s úsměvem,
právě Vy jste vhodní na tuto pozici
Co vám můžeme nabídnout:
Příjemnou atmosféru a přátelské prostředí v naší firmě
Klid na práci, na každého zákazníka máte dostatek času
Pevnou pracovní dobu.
Velmi zajímavé provize z prodeje židlí na prodejně . Provize ze schvalování cenových nabídek.
13 plat rozpočítaný do mzdy každý měsíc.
Stravenky
Ohodnocení 200 Kč/hodina v případě dobrovolné komunikace na chatu se
zákazníky mimo pracovní dobu – není povinné
V případě přesčasů je možnost si je vybrat nebo proplatit s příplatkem 25% ,
nikdy u nás nepropadají.
Nákup zboží za nákupní ceny
Odesílání vlastních zásilek přes naše dopravce v režijních cenách
Výše mzdy závisí pouze na Vaší šikovnosti..
Prémie za přítomnost (čtvrtletně)
Prémie za výkon – hodnocení zákazníků
První kontakt: e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?