- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte prokazetelné zkušenosti s vedením týmu? Jste schopným leaderem a hledáte příležitost, kde zúročíte Vaše dovednosti?
Pro automotive společnost na Novojičínsku hledáme vedoucího, který povede tým nákupního oddělení. Praxe přímo v nákupu není nutnou podmínkou.
✔ Povedete svěřený tým a budete zodpovídat za jeho výsledky a motivaci
✔ Ponesete zodpovědnost za rozdělování a kontrolu úkolů a priorit týmu
✔ Budete dohlížet na dodržování interních procesů a postupů
✔ Budete zaškolovat případné nováčky a poskytovat support všem podřízeným
✔ Očekáváme managerský přístup a mentorování týmu
✔ Min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo technického směru
✔ Praxe v oblasti nákupu velkou výhodou
✔ Komunikativní znalost angličtiny – denní využití
✔ Zkušenosti s vedením týmu
✔ Dobré komunikativní schopnosti, vyzrálá osobnost s pozitivním přístupem
✔ Pružná pracovní doba (fix 8:30 – 13:30)
✔ 25 dní dovolené
✔ Home office 2 dny / týden
✔ Sick Days – 2 dny / rok
✔ Příspěvek na dopravu, možnost startovacího ubytování
✔ Příspěvek na stravování
✔ Cafeterie Benefit Plus
✔ Variabilní bonusový systém
✔ Možnost jazykového a odborného vzdělávání
✔ Příspěvek na penzijní připojištění
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?