- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro seniory
Co vás čeká
Pečovat o zákazníky na eshopu a prodávat.
Podílet se na přátelské atmosféře v naší firmě a našem showroomu.
Práce v eshopu, zpracování objednávek, fakturace,
jednání se zákazníky na showroomu, práce s počítačem.
Komunikace se zákazníky přes telefon, email, chat.
Příjem a výdej zboží, příprava podkladů pro expedování zboží velkoobchodům.
Požadujeme: pečlivost, pracovitost, samostatnost, ovládání práce na PC. Snahu učit se novým věcem, řidičský průkaz skupiny B – není podmínkou
Pokud rádi pracujete s lidmi a umíte pracovat v malém týmu s úsměvem,
právě Vy jste vhodní na tuto pozici
Co vám můžeme nabídnout
Příjemnou atmosféru a přátelské prostředí v naší firmě .
Velmi zajímavé provize z prodeje židlí na prodejně .
Speciální prémie na konci roku.
Dovolená 25 dní
Stravenkový paušál
V případě přesčasů je možnost si je vybrat nebo proplatit s příplatkem 25% ,
nikdy u nás nepropadají.
Nákup zboží za nákupní ceny
Ohodnocení 200 Kč/hodina v případě dobrovolné komunikace na chatu se
zákazníky mimo pracovní dobu – není povinné
Odesílání vlastních zásilek přes naše dopravce v režijních cenách
Prémie za 5 let ve výši 5000 Kč a 10 let ve firmě ve výši 10000 Kč.
Firemní telefon i pro soukromé účely.
Výše mzdy závisí pouze na Vaší šikovnosti.
Kdo jsme:
Jsme firma která se zabývá prodejem všech možných typů židlí,
se specializací na kancelářské židle.
Naše společnost je lídrem v prodeji židlí na českém trhu, s historii 27 let na trhu.
Prodáváme všechny značky židlí od výrobců v České republice.
Jsme skvělý tým lidí, kteří ví za čím jdou.
První kontakt: e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?