- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

POŽADAVKY: praxi v podvojném účetnictví pro příspěvkové organizace, znalost zákona o účetnictví a českých účetních standardů, samostatnost, zodpovědnost pečlivost, smysl pro detail a dodržování termínů, psychická stabilita, schopnost týmové spolupráce, ochota a zájem se vzdělávat, odborně růst, být otevřený změnám, výpis z rejstříku trestů, zdravotní způsobilost
NÁPLŇ: : Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky za účelem jejího předávání do Centrálního systému účetních informací státu. Účtuje v soustavě podvojného účetnictví o stavu a pohybu majetku a závazků zařízení dle platného zákona o účetnictví, prováděcí vyhlášky českých účetních standardů, účtového rozvrhu a dalších předpisů. Veškeré účetní případy pořizuje do programu. Odpovídá za správnost účtování všech účetních případů. Sestavuje měsíční, mezitímní, roční příp. mimořádnou účetní závěrku. Data měsíčních závěrek zasílá v určeném termínu zřizovateli. Vykonává funkci hlavní účetní dle zákona a vnitřní směrnice o finanční kontrole.
NABÍZÍME: nástupní bonus 50.000 Kč, prvních 10 000 Kč po zkušební lhůtě, další splátka vždy po 5 měsících v organizaci, po zkušební lhůtě osobní ohodnocení, dotované obědy, dovolená 5 týdnů, příspěvek na rekreaci, rehabilitace, masáže, tábory pro děti, … 9.000 Kč ročně, odměny
Uvedená mzda je základní mzda bez příplatků (průměrný plat 2023 – 43 000 Kč)
KONTAKT: e-mailem, telefonicky (PO – PÁ 8.00 – 14.00 hod) – nutno dohodnout schůzku.
Motivační dopis, profesní životopis a sken dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zašlete emailem nejpozději do 24.2.2023 (výběrové řízení proběhne 27. a 28.2.2023).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?