- 70 000 Kč
- Plný úvazek
POŽADAVKY: praxi v podvojném účetnictví pro příspěvkové organizace, znalost zákona o účetnictví a českých účetních standardů, samostatnost, zodpovědnost pečlivost, smysl pro detail a dodržování termínů, psychická stabilita, schopnost týmové spolupráce, ochota a zájem se vzdělávat, odborně růst, být otevřený změnám, výpis z rejstříku trestů, zdravotní způsobilost
NÁPLŇ: : Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky za účelem jejího předávání do Centrálního systému účetních informací státu. Účtuje v soustavě podvojného účetnictví o stavu a pohybu majetku a závazků zařízení dle platného zákona o účetnictví, prováděcí vyhlášky českých účetních standardů, účtového rozvrhu a dalších předpisů. Veškeré účetní případy pořizuje do programu. Odpovídá za správnost účtování všech účetních případů. Sestavuje měsíční, mezitímní, roční příp. mimořádnou účetní závěrku. Data měsíčních závěrek zasílá v určeném termínu zřizovateli. Vykonává funkci hlavní účetní dle zákona a vnitřní směrnice o finanční kontrole.
NABÍZÍME: nástupní bonus 50.000 Kč, prvních 10 000 Kč po zkušební lhůtě, další splátka vždy po 5 měsících v organizaci, po zkušební lhůtě osobní ohodnocení, dotované obědy, dovolená 5 týdnů, příspěvek na rekreaci, rehabilitace, masáže, tábory pro děti, … 9.000 Kč ročně, odměny
Uvedená mzda je základní mzda bez příplatků (průměrný plat 2023 – 43 000 Kč)
KONTAKT: e-mailem, telefonicky (PO – PÁ 8.00 – 14.00 hod) – nutno dohodnout schůzku.
Motivační dopis, profesní životopis a sken dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zašlete emailem nejpozději do 24.2.2023 (výběrové řízení proběhne 27. a 28.2.2023).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.