- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Naše společnost Celní jednatelství Zelinka s.r.o. se zabývá komplexními službami pro subjekty zahraničního obchodu se zbožím. Jedná se zejména o služby celního jednatelství, tzn. realizace celního řízení v souvislosti s dovozem, vývozem a tranzitem zboží.
Pokud máte praxi v oboru, Vaše dovednosti a znalosti budou náležitě odměněny. Pokud nemáte praxi NEVADÍ! Hledáme zaměstnance i s minimem zkušeností. Rádi Vás vše potřebné naučíme, očekáváme však aktivní a zodpovědný přístup k práci.
NÁSTUP IHNED
Co bude Vaší náplní práce: vystavování celních dokumentů, práce s celním softwarem od společnosti Admija (CELSA a CELSKLAD), vedení evidence příslušných dokladů, úzká spolupráce s ostatními členy týmu, intenzivní práce s PC.
Očekáváme: SŠ vzdělání, MS Office – uživatelsky, MS Excel – pokročile, znalost anglického jazyka na základní úrovni, znalost celní legislativy výhodou, praxe v oblasti celní deklarace či logistiky výhodou, organizační schopnosti vlastní práce, odolnost vůči nárazovému stresu, schopnost pracovat v týmu i samostatně.
Nabízíme: odpovídající mzdové ohodnocení, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, příspěvek na sportovní aktivity (karta Multisport), odborné vzdělávání, kurzy AJ, věrnostní odměny za odpracované roky, zvýhodněné tankování – karta Shell, odměna za nového zaměstnance nebo zákazníka, další benefity / výhody, dvousměnný provoz (ranní: 6:00 – 18:00, noční: 18:00 – 6:00), místo výkonu práce: Karlov 245, 284 01 Kutná Hora
V případě zájmu zašlete své CV na uvedený e-mail. Osobní návštěva je možná pouze po předchozí telefonické domluvě!!!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.