- 27 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Naše společnost Celní jednatelství Zelinka s.r.o. se zabývá komplexními službami pro subjekty zahraničního obchodu se zbožím. Jedná se zejména o služby celního jednatelství, tzn. realizace celního řízení v souvislosti s dovozem, vývozem a tranzitem zboží.
Pokud máte praxi v oboru, Vaše dovednosti a znalosti budou náležitě odměněny. Pokud nemáte praxi NEVADÍ! Hledáme zaměstnance i s minimem zkušeností. Rádi Vás vše potřebné naučíme, očekáváme však aktivní a zodpovědný přístup k práci.
NÁSTUP IHNED
Co bude Vaší náplní práce: vystavování celních dokumentů, práce s celním softwarem od společnosti Admija (CELSA a CELSKLAD), vedení evidence příslušných dokladů, úzká spolupráce s ostatními členy týmu, intenzivní práce s PC.
Očekáváme: SŠ vzdělání, MS Office – uživatelsky, MS Excel – pokročile, znalost anglického jazyka na základní úrovni, znalost celní legislativy výhodou, praxe v oblasti celní deklarace či logistiky výhodou, organizační schopnosti vlastní práce, odolnost vůči nárazovému stresu, schopnost pracovat v týmu i samostatně.
Nabízíme: odpovídající mzdové ohodnocení, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, příspěvek na sportovní aktivity (karta Multisport), odborné vzdělávání, kurzy AJ, věrnostní odměny za odpracované roky, zvýhodněné tankování – karta Shell, odměna za nového zaměstnance nebo zákazníka, další benefity / výhody, dvousměnný provoz (ranní: 6:00 – 18:00, noční: 18:00 – 6:00), místo výkonu práce: Karlov 245, 284 01 Kutná Hora
V případě zájmu zašlete své CV na uvedený e-mail. Osobní návštěva je možná pouze po předchozí telefonické domluvě!!!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?