- 27 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Naše společnost Celní jednatelství Zelinka s.r.o. se zabývá komplexními službami pro subjekty zahraničního obchodu se zbožím. Jedná se zejména o služby celního jednatelství, tzn. realizace celního řízení v souvislosti s dovozem, vývozem a tranzitem zboží.
NÁSTUP IHNED. Pozice je vhodná i pro absolventy.
Co bude Vaší náplní práce: získávání a kontrola podkladů pro jednotlivé dovozní a vývozní případy, komunikace s přepravci a s dodavateli, práce s celním softwarem od společnosti Admija (CELSA a CELSKLAD), vedení evidence příslušných dokladů, úzká spolupráce s ostatními členy týmu, intenzivní práce s PC (MS Office – Excel atd.)
Očekáváme: SŠ vzdělání, MS Office – uživatelsky, MS Excel – pokročile, znalost AJ na středně pokročilé úrovni výhodou, řidičský průkaz skupiny B výhodou (aktivní řidič), organizační schopnosti vlastní práce, dochvilnost, pečlivost, zodpovědnost, odolnost vůči nárazovému stresu a schopnost pracovat v týmu i samostatně.
Nabízíme: odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na stravné, příspěvek na sportovní aktivity, 1 týden dovolené navíc, odborné vzdělávání, kurzy AJ, věrnostní program, další benefity / výhody, pracovní doba dle směnnosti (dvousměnný provoz; ranní: 6:00 – 18:00, noční 18:00 – 6:00), místo výkonu práce: Karlov 245, 284 01 Kutná Hora.
V případě zájmu zašlete svůj životopis na uvedený e-mail. Bližší informace Vám rádi sdělíme u osobního pohovoru.
Šárka Chvalová
HR specialist
e-mail: e-mail přes
www.zelinka.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?