- 250 000 Kč
- Plný úvazek

AGROZET České Budějovice, a.s. je přední česká firma s více než 60letou tradicí, specializující se na prodej a servis zemědělské techniky. Nabízí široký sortiment strojů, náhradních dílů a technických řešení pro zemědělce. Jejich zaměření na kvalitu a spolehlivost je dělá lídrem na českém trhu v oblasti zemědělské techniky.
Stabilní česká společnost Agrozet České Budějovice a.s. hledá nového kolegu na pozici Administrátor sítě.
POŽADUJEME: Orientaci v prostředí Microsoft AD;
Znalost technologií VMware, Linuxu a jazyka SQL výhodou;
Zkušenosti se správou síťového prostředí, stanic a tiskáren;
Zájem rozvíjet se, proaktivitu, nadšení pro věc;
Flexibilitu, komunikační schopnosti, spolehlivost, vstřícný přístup;
Znalost AJ na úrovni čtení technické dokumentace;
Řidičský průkaz sk.B
NÁPLŇ PRÁCE: " Správa sítí, serverů, stanic a periferií; Technická podpora uživatelů;
Monitoring důležitých prvků infrastruktury; Optimalizace stávajících procesů včetně návrhu nových řešení; Systematické vzdělávání a uplatňování nových poznatků
NABÍZÍME: Motivující platové ohodnocení, 13. plat, prémie, osobní ohodnocení;
Příspěvek na penzijní pojištění; Možnost profesního růstu a osobního rozvoje;
Neustálé zvyšování kvalifikace; Práci s moderními technologiemi;
5 týdnů dovolené; Dotované závodní stravování;
Vlastní rekreační objekty; Zázemí stabilní a úspěšné společnosti
MZDA od 30 000,– Kč /bude upřesněna při osobním jednání /
Kontakt: Agrozet České Budějovice a.s., U Sirkárny 30, 371 55 České Budějovice
e-mail: e-mail přes ; tel: zobrazit tel. číslo – pí. Urie
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?