- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Zajišťování chodu podatelny a výpravny, zajišťování částečné ( alt. úplné ) agendy kontaktního místa veřejné správu CZECHPOINT, správa webových stránek obce, Práce s textovým editorem, PC ( zejm. ve form. Word, xls., spisová služba ) Zajišťování pokladní služby pro potřeby organizace včetně přijímání a vydávání peněz veřejnosti, Vedení spisové evidence a příprava skartačního řízení podle příslušných předpisů o archivnictví a spisové službě, Vedení agendy jednání USC, orgánů ÚSC, výborů a komisí ( např. příprava pro projednání prodeje, zakoupení pozemků, podklady pro zajištění převodu katastrálním úřadem, příprava podání žádostí o dotaci, příprava a zajištění kulturních akcí,apod.), Nižší účetní práce – pořizování inventarizačních soupisů majetku organizace, Provádění úkonů pečovatelské služby dle zákona o soc. službách a platné legislativy, vedení PC agendy pečovatelské služby, příprava podkladů pro podání žádostí o dotaci, apod.)
Další požadavky:
vzdělání: úplné střední s maturitní zkouškou, výhodou ZOZ úředníka USC,
Předpoklady:
znalost práce na PC
řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič,
dobré komunikační schopnosti, flexibilita, spolehlivost
základní znalosti podvojného účetnictví obcí, zák. o obcích, zák. o sociálních službách jsou vítány
Přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana datum podání přihlášky a podpis zájemce (uvedení platného telefonického kontaktu a emailové adresy nutné ke sjednání osobního pohovoru)
K přihlášce zájemce dále připojí: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělá
Místo a způsob a lhůta k podání přihlášky:
Přihlášku možno podat osobně na Obecním úřadě Chorušice popřípadě zaslat poštou na adresu Obecní úřad Chorušice, Chorušice 89, 277 37 do 28.2.2022.
Bližší informace na telefonním čísle zobrazit tel. číslo
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného ze zájemců a zveřejnit novou nabídku.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.