- 31 000 – 33 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Požadovaný profil:
o Vysokoškolské, vyšší odborné, příp. středoškolské vzdělání s maturitou se zaměřením na vodní hospodářství, vodní stavby, pozemní stavitelství
o praxe v oboru výhodou
o dobrý zdravotní stav (terénní pochůzky, vlhké a pylové prostředí)
o zkušený uživatel PC, znalost (Word, Excel, Outlook) podmínkou
o řidičské oprávnění sk. B a praxe v řízení podmínkou
o schopnost týmové práce i samostatného rozhodování
o dobré vyjadřovací schopnosti a to jak ústní – tak i písemné
o profesionální vystupování a schopnost komunikace s veřejností
o orientace v technických dokumentacích projektů a v mapových podkladech
o znalost zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a související vodohospodářské legislativy
Hlavní charakteristika pracovní činnosti:
o zajištění správy, provozu a údržby vodních toků, vodních děl a zařízení ve svěřeném úseku provozu, dle potřeby i v ostatních částech spravovaného území
o příprava, organizace, vedení a řízení provozních akcí a akcí provozní údržby a kontrola činnosti podřízených pracovníků
o Provádění kontroly podřízených zaměstnanců při výkonu jejich činnosti v terénu po stránce kvality a bezpečnosti práce a používání OOPP
o vedení a zpracování předepsané provozní a administrativní evidence a zpracování mzdových podkladů podřízených pracovníků
o spolupráce na likvidaci havárií a při mimořádných událostí na vodních tocích a vodních dílech a tím spojená koordinace prací v terénu, spolupráce s povodňovými orgány, řešení a koordinace povodňových stavů – účast v povodňových komisích,
o vyjadřovací a administrativní činnost dle potřeby provozu, samostatné jednání s orgány státní správy
o kontrolní činnost v terénu, provádění pochůzek
o Dle potřeby provozu vykonávání stavebního dozoru na akcích zajišťovaných i dodavatelsky
o Zaměstnanec plní další úkoly podle pokynů příslušného nadřízeného v rámci vymezeného okruhu činností
Více informací na odkazu www.pmo.cz/cz/nabidky/kariera/
příspěvek na stravné, dovolená navíc, fond FKSP, příspěvěk na penzijní připojištění
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?