- 24 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Požadovaný profil:
o Vysokoškolské, vyšší odborné, příp. středoškolské vzdělání s maturitou se zaměřením na vodní hospodářství, vodní stavby, pozemní stavitelství
o praxe v oboru výhodou
o dobrý zdravotní stav (terénní pochůzky, vlhké a pylové prostředí)
o zkušený uživatel PC, znalost (Word, Excel, Outlook) podmínkou
o řidičské oprávnění sk. B a praxe v řízení podmínkou
o schopnost týmové práce i samostatného rozhodování
o dobré vyjadřovací schopnosti a to jak ústní – tak i písemné
o profesionální vystupování a schopnost komunikace s veřejností
o orientace v technických dokumentacích projektů a v mapových podkladech
o znalost zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a související vodohospodářské legislativy
o samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
Hlavní charakteristika pracovní činnosti:
o zajištění správy, provozu a údržby vodních toků, vodních děl a zařízení ve svěřeném úseku provozu, dle potřeby i v ostatních částech spravovaného území
o koordinace prací v terénu, spolupráce na likvidaci havárií a mimořádných událostí, povodňové situace – účast v povodňových komisích
o samostatné jednání s orgány státní správy, spolupráce s povodňovými orgány, řešení a koordinace povodňových, či jiných mimořádných stavů
o vyjadřovací činnost a administrativní činnost dle potřeby provozu
o kontrolní činnost v terénu, pochůzky
o předává podklady pro plán oprav a údržby na základě zápisů TBD, zjištěných povodňových škod a pochůzkové činnosti
o zpracovává záměry oprav a evidenci povodňových škod
o dle potřeby provozu vykonává stavební dozor na akcích zajišťovaných dodavatelsky
o zpracovává a doplňuje technickou evidenci vodohospodářských děl a toků
o zajišťuje na svém úseku pochůzkovou činnost a pořádek kolem vodních toků, sleduje činnost ostatních organizací a subjektů, která by mohla ovlivnit kvalitu vody, nebo odtokové poměry
o provádí kontrolu a vedení podřízených zaměstnanců při výkonu jejich činnosti v terénu po stránce kvality a bezpečnosti práce a používání OOPP
o zaměstnanec plní další úkoly podle pokynů příslušného nadřízeného v rámci vymezeného okruhu činností
Více informací na odkazu www.pmo.cz/cz/nabidky/kariera/
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravné, dovolená navíc, fond FKSP, příspěvěk na penzijní připojištění
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?