- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Přihlásit se do výběrového řízení a zaslat nám svůj životopis můžete zde:
https://jobs.lusk.io/allrisk-a-s/asistentka-divize-vykupu-nemovitosti-26c9b92f
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Přitahuje Vás svět realit?
Baví Vás práce s dokumenty?
Chcete mít kolegy, kteří ocení Vaše schopnosti?
Chcete se finančně podílet i na realizovaných obchodech?
Pak hledáme do našeho týmu Allrisk právě Vás na pozici:
Asistent(ka) divize výkupu nemovitostí
Co Vám nabízíme my?
kancelář na centrále naší společnosti v centru Brna (3 minuty vozem od OC Vaňkovka)
prostor pro seberealizaci v atraktivním oboru
možnost učit se od profesionálů a sympatické kolegy
5 dnů placeného zdravotního volna navíc
originální firemní akce
dárek k narozeninám
VIP slevy na naše vlastní produkty (např. 50% sleva na zapůjčení vozidla)
odměny za to, že k nám přivedete někoho z vašich známých jako kolegu nebo klienta
parkování a stravování přímo u centrály společnosti
atraktivní odměny jako podíly na realizovaných výkupech nemovitostí
Jaké znalosti a dovednosti byste měl(a) mít?
aktivní a systematický přístup k řešení úkolů
SŠ/VŠ vzdělání s právním zaměřením nebo alespoň 2 roky praxe v tomto oboru či realitní, advokátní nebo notářské kanceláři, na katastru nemovitostí apod.)
praxe v oboru realit výhodou
základní orientaci v procesech a smluvních dokumentech týkající se koupě nemovitostí, exekucí, insolvencí, zástavního práva, věcných břemen, katastru nemovitostí, dědictví, dražeb apod.
znalost práce v MS Excel, MS Word, Power point
pečlivost
Za co budete odpovědní?
administrativní činnost při výkupu nemovitostí
komunikace s realitními makléři, případně klienty
komunikace s úřady, advokátní kanceláří, exekutory
práci s insolvenčním rejstříkem a rejstříkem exekucí
přípravu a archivaci smluvních dokumentů
práci v interním workflow a realitním systému
vyhodnocování rizikovosti obchodu (výkupu nemovitosti)
správa interních manuálů
Pracovní úvazek: plný, na pracovní smlouvu nebo ŽL
Požadovaný nástup: březen – květen 2019 (1. 6. nejpozději)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?