- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Přihlásit se do výběrového řízení a zaslat nám svůj životopis můžete zde:
https://jobs.lusk.io/allrisk-a-s/asistentka-divize-vykupu-nemovitosti-26c9b92f
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Přitahuje Vás svět realit?
Baví Vás práce s dokumenty?
Chcete mít kolegy, kteří ocení Vaše schopnosti?
Chcete se finančně podílet i na realizovaných obchodech?
Pak hledáme do našeho týmu Allrisk právě Vás na pozici:
Asistent(ka) divize výkupu nemovitostí
Co Vám nabízíme my?
kancelář na centrále naší společnosti v centru Brna (3 minuty vozem od OC Vaňkovka)
prostor pro seberealizaci v atraktivním oboru
možnost učit se od profesionálů a sympatické kolegy
5 dnů placeného zdravotního volna navíc
originální firemní akce
dárek k narozeninám
VIP slevy na naše vlastní produkty (např. 50% sleva na zapůjčení vozidla)
odměny za to, že k nám přivedete někoho z vašich známých jako kolegu nebo klienta
parkování a stravování přímo u centrály společnosti
atraktivní odměny jako podíly na realizovaných výkupech nemovitostí
Jaké znalosti a dovednosti byste měl(a) mít?
aktivní a systematický přístup k řešení úkolů
SŠ/VŠ vzdělání s právním zaměřením nebo alespoň 2 roky praxe v tomto oboru či realitní, advokátní nebo notářské kanceláři, na katastru nemovitostí apod.)
praxe v oboru realit výhodou
základní orientaci v procesech a smluvních dokumentech týkající se koupě nemovitostí, exekucí, insolvencí, zástavního práva, věcných břemen, katastru nemovitostí, dědictví, dražeb apod.
znalost práce v MS Excel, MS Word, Power point
pečlivost
Za co budete odpovědní?
administrativní činnost při výkupu nemovitostí
komunikace s realitními makléři, případně klienty
komunikace s úřady, advokátní kanceláří, exekutory
práci s insolvenčním rejstříkem a rejstříkem exekucí
přípravu a archivaci smluvních dokumentů
práci v interním workflow a realitním systému
vyhodnocování rizikovosti obchodu (výkupu nemovitosti)
správa interních manuálů
Pracovní úvazek: plný, na pracovní smlouvu nebo ŽL
Požadovaný nástup: březen – květen 2019 (1. 6. nejpozději)
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.