- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek

Nástup: ihned.
Co Tě u nás čeká a jaký/á bys měl/a být? Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře oddělení. To obnáší přípravu nabídek, podkladů na porady, vyhotovování zápisů z porad, každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů, komunikování s ostatními kolegy uvnitř firmy, podávání návrhů na zlepšení, zavádění nových procesů. Tato práce vyžaduje zodpovědnost, pečlivost a systematičnost. Měl/a bys mít dobré organizační schopnosti. Je předností zkušenost s marketingem a akvizičním procesem. Samozřejmě se Ti dostane zaučení do chodu firmy a vše Ti vysvětlíme. Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost. Budeš zde denně používat angličtinu nebo němčinu na komunikační úrovni s našimi zahraničními partnery. Je velmi důležité, abys uměl/a alespoň jeden z těchto jazyků, minimální úroveň je B2. Vzdělání bys měl/a mít alespoň středoškolské s maturitou a pokud nemáš žádnou praxi, tak nezoufej. Tato pozice je vhodná i pro absolventy. Často budeš k práci používat balíček MS Office, avšak nejvíce budeš pracovat se softwarem K2. Máš s ním už nějakou předchozí zkušenost? Super, to je pro Tebe velká výhoda! Ale pokud jsi o něm nikdy neslyšel/a, není se čeho bát. Jestliže umíš dobře pracovat s počítačem, jsi zvyklý/á používat různé systémy a rychle se učíš, bude to pro tebe hračka. Většinu času budeš trávit v kanceláři, kterou budeš sdílet přímo s vedoucím divize a dalšími kolegy. Všichni jsou moc fajn a velcí sympaťáci. Po zaučení budeš mít možnost i pracovat z domova, což je fajn, pokud potřebuješ pohlídat nemocné děti, anebo máš rýmu, kterou nechceš předávat kolegům.
Na co dalšího se můžeš těšit? Bonusy při pracovním a životním výročí, příspěvek ke svatbě; motivační finanční ohodnocení; úžasný kolektiv; po zapracování možnost občasné práce z domova; 5 týdnů dovolené; maximální podporu zkušených kolegů včetně vstřícného šéfa; po roce pracovní poměr na dobu neurčitou; služební notebook, telefon a stravenková karta do Lidlu/Kauflandu; bazén hned vedle firmy, který v létě využíváme pro osvěžení i občasné popracovní párty.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem či kdykoliv telefonicky.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.