- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Nástup: ihned.
Co Tě u nás čeká a jaký/á bys měl/a být? Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře oddělení. To obnáší přípravu nabídek, podkladů na porady, vyhotovování zápisů z porad, každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů, komunikování s ostatními kolegy uvnitř firmy, podávání návrhů na zlepšení, zavádění nových procesů. Tato práce vyžaduje zodpovědnost, pečlivost a systematičnost. Měl/a bys mít dobré organizační schopnosti. Je předností zkušenost s marketingem a akvizičním procesem. Samozřejmě se Ti dostane zaučení do chodu firmy a vše Ti vysvětlíme. Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost. Budeš zde denně používat angličtinu nebo němčinu na komunikační úrovni s našimi zahraničními partnery. Je velmi důležité, abys uměl/a alespoň jeden z těchto jazyků, minimální úroveň je B2. Vzdělání bys měl/a mít alespoň středoškolské s maturitou a pokud nemáš žádnou praxi, tak nezoufej. Tato pozice je vhodná i pro absolventy. Často budeš k práci používat balíček MS Office, avšak nejvíce budeš pracovat se softwarem K2. Máš s ním už nějakou předchozí zkušenost? Super, to je pro Tebe velká výhoda! Ale pokud jsi o něm nikdy neslyšel/a, není se čeho bát. Jestliže umíš dobře pracovat s počítačem, jsi zvyklý/á používat různé systémy a rychle se učíš, bude to pro tebe hračka. Většinu času budeš trávit v kanceláři, kterou budeš sdílet přímo s vedoucím divize a dalšími kolegy. Všichni jsou moc fajn a velcí sympaťáci. Po zaučení budeš mít možnost i pracovat z domova, což je fajn, pokud potřebuješ pohlídat nemocné děti, anebo máš rýmu, kterou nechceš předávat kolegům.
Na co dalšího se můžeš těšit? Bonusy při pracovním a životním výročí, příspěvek ke svatbě; motivační finanční ohodnocení; úžasný kolektiv; po zapracování možnost občasné práce z domova; 5 týdnů dovolené; maximální podporu zkušených kolegů včetně vstřícného šéfa; po roce pracovní poměr na dobu neurčitou; služební notebook, telefon a stravenková karta do Lidlu/Kauflandu; bazén hned vedle firmy, který v létě využíváme pro osvěžení i občasné popracovní párty.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem či kdykoliv telefonicky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?