- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Co Tě u nás čeká? Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho Technologického centra. Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení reklamací. Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady. Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost.
Jaký/á bys měl/a být? Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka, kterému neunikne žádný detail. Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. U nás budeš denně používat angličtinu nebo němčinu v e-mailové komunikaci s našimi zahraničními partnery. Je velmi důležité, abys uměl/a alespoň jeden z těchto jazyků na minimální úrovni B2. Vzdělání bys měl/a mít alespoň středoškolské s maturitou. Práce s počítačem a MS Office je pro Tebe hračka a pokud ses někdy setkal/a se systémem K2, tak je to pro Tebe velká výhoda.
Na co dalšího se můžeš těšit? Motivační finanční ohodnocení; bonusy při pracovním a životním výročí; kolegy, kteří Ti se vším poradí; 5 týdnů dovolené; služební notebook, telefon a stravenky.
Nástup: uvítáme co nejdříve, ale můžeme na Tebe i počkat.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem či kdykoliv telefonicky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?