- Plný úvazek
Náplň práce:
- administrace jednodušších obchodních případů od nabídky po fakturaci (dle katalogu); nákup materiálu a služeb dle požadavku a stavu skladu; fakturace zakázkové výroby; výběr hotovostních plateb; administrativní a technická podpora divize
Požadujeme:
- podmínkou: pečlivost a systematičnost práce, samostatnost, cit po termín, schopnost komunikovat v AJ minimálně v písemné formě, kultivovaný projev a orientace na zákazníka, MS Excel na základní úrovni (SUMA, MIN, MAX, …)
- výhodou: MS Excel na pokročilejší úrovni (KDYŽ, MEDIAN, SVYHLEDAT, …), zkušenost s informačními systémy, technické myšlení, orientace ve výkresové dokumentaci
Nabízíme:
- Možnost prodloužení pracovního poměru, zajímavou a perspektivní práci; možnost profesního růstu; jazykové kurzy; 5 týdnů dovolené, stravenky, mobilní telefon
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes