- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Česko – Rumunsko
Práce na HPP, ŘP sk. B.,výkon práce střídavě Česko-Rumunsko, vyhledávání a kontaktování potenciálních zákazníků v rumunském jazyce úroveň C2, angličtina na komunikativní úrovni B1, péče o stálé zákazníky, sjednávání schůzek, kancelář dle bydliště-forma home office, výborné koordinanční a komunikační schopnosti, komunikace s ostatními členy týmu, praxe v oblasti prodeje – zaměření technického směru výhodou, znalost programu MS Office, orientace na řízení vztahů se zákazníky /systém CRM/, ochota cestovat z pracovních důvodů, služební automobil, PC, telefon.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:provizní systém ohodnocení, půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky,služební automobil, notebook, telefon.
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.
Bambarrier s.r.o.
Poličská 1855
539 01 Hlinsko
IČO: 21772428
Datová schránka: 8tnv49v
Další informace:
GPS: 49.767598,15.917512,
S-JTSK: -640433.88 -1091777.03,
RUIAN: 86285301
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!