- 40 000 – 40 001 Kč
- Plný úvazek
První kontakt:
Literová Monika, tel.: zobrazit tel. číslo , 7:30 – 15:30 hod,
e-mail: e-mail přes .
Hledáme zkušeného pracovníka IT podpory, který bude udržovat naše IT systémy. Budete vykonávat jak technickou tak administrativní podporu, zajišťovat funkcionalitu a efektivní provoz našich počítačů a ERP systémů.
Pracovník IT podpory musí být obeznámen s instalací software a schopen řešit potíže až do posledního detailu. Vyžadujeme skvělou komunikaci. Budete připravovat, resetovat a rekonfigurovat pracovní stanice pro naše koncové uživatele a řešit potíže koncových uživatelů v co nejkratším termínu v součinnosti s naším IT partnerem v případě, že je třeba rozsáhlejší podpory. Součástí ERP podpory bude i příprava některých základních reportů.
Co Vás u nás čeká:
Instalace a konfigurace software a hardware
Zajišťování technické podpory
Budete sloužit jako spojka mezi koncovými zákazníky a vyšší úrovní podpory
Spolupráce s ostatními profesionály a zajištění standardu a funkcionality.
Jaké znalosti byste měli mít:
Zkušenost jako podpora v první linii nebo podobné funkci
Znalost OS MS Windows (7/ 8/ 8.1– 10)
Znalost HW funkcí počítačů
Znalost produktů Office: Outlook/ Word/ Excel (2010, 2013, 2016)
Znalost G Suite výhodou
Znalost Active Directory, Windows Server výhodou
Znalost Help Desk podpory výhodou
Solidní znalost IT systémů a aplikací
Znalost správy sítí a help desk support vítána
Solidní znalost IT systémů a aplikací
Schopnost řešení problémů a základních oprav
Znalost HRML, CSS a Javascript výhodou
Silné komunikační schopnosti
Schopnost práce do detailu
Výborné organizační a koordinační schopnosti
Odolnost vůči stresu
Dobrá znalost angličtiny.
Zaměstnanecké výhody:
Půlroční výkonové bonusy, týden dovolené navíc, stravenky, flexibilní pracovní doba, přátelská atmosféra, zastávka MHD před závodem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.