- Plný úvazek

Máš praxi s vedením lidí, dobré organizační schopnosti, baví tě se učit nové věci, znáš automotive nebo příbuzný obor? Přijmeme koordinátora zaměstnanců! Zajištění plynulého chodu výroby, kontrola docházky zaměstnanců, podílení se na pohovorech, komunikace s vedením firmy a zaměstnanci, dohled na adaptaci nových zaměstnanců, provádění reportingu přímému nadřízenému.
Požadujeme: praxe s vedením lidí
Místo výkonu práce: Mladá Boleslav
Nabízíme: firemní ubytování, přátelské prostředí ve stabilní a silné společnosti, dynamickou a kreativní práci s lidmi, zaměstnanecké benefity (notebook, služební vůz), možnost mzdového růstu dle schopností a dovedností a mnoho dalšího.
Mzda: 25 000 – 35 000 Kč netto
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?