- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: Dlouhá 194/4, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné převedení na dobu neurčitou. Nástup možný od 1.11.2019 nebo dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Platové ohodnocení: 19.110,– Kč až 33.780, Kč (dle dosaženého vzdělání a profesních kvalit uchazečů podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě). Náplň práce: správa muzejní knihovny, odborná tvorba, správa a evidence sbírek současných dějin, fotografií a grafiky, spolupráce na přípravě a realizaci muzejních akcí a výstav, provádění skupin návštěvníků expozicemi muzejních objektů. Požadujeme: aktivní znalost NJ, vzdělání humanitního zaměření, ochota učit se novým dovednostem, spolehlivost, samostatnost i schopnost týmové práce, flexibilita s ohledem na muzeem pořádané akce. Nabízíme: čerstvým absolventům možnost získat praxi v oboru. Kontakt pro zájemce: v případě zájmu zašlete svůj profesní životopis e-mailem na adresu e-mail přes
, doporučeným dopisem k rukám pana ředitele na adresu Městské muzeum Františkovy Lázně, Dlouhá 194/4, 351 01 Františkovy Lázně či osobně doručte nejpozději do 30. 9. 2019; prosíme o uvedení kontaktu včetně telefonního čísla a e-mailové adresy; pohovory s vybranými zájemci proběhnou v týdnu od 7. do 11. 10. 2019; vyhlašovatel si vyhrazuje právo nabídku zrušit či místo neobsadit žádným z přihlášených zájemců; zasláním Vašeho životopisu Městskému muzeu Františkovy Lázně dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání po dobu trvání výběrového řízení.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?