Muzejní edukátor(ka)

Zlín
33.280 – 38.570 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2026 s možností prodloužení.

Náplň práce:

  • Tvorba, organizace a realizace vzdělávacích programů k expozicím, výstavám, doprovodným a mimořádným akcím MJVM v součinnosti s kurátorem či jiným specialistou, a to s přihlédnutím k nejnovějším poznatkům a metodám pedagogicko-muzejní práce, zejména v oborech dle zaměření předmětné činnosti MJVM.
  • Tvorba, organizace a realizace vzdělávacích programů pro školy a jiné skupiny dětí a mládeže odpovídající věku cílové skupiny se zřetelem na kulturní i časové souvislosti. V rámci uvedených činností samostatné zajišťování veškerého materiálu a pomůcek potřebných pro realizaci vzdělávacích programů.
  • Komunikace se zástupci škol, pedagogy, vedoucími skupin apod., spolupráce s neziskovými organizacemi a dalšími paměťovými institucemi.
  • Zajišťování zpětné vazby při práci s cílovými skupinami, vyhodnocování výstupů, jejich aplikování v další práci, předávání získaných informací nadřízeným.
  • Sledování rámcových vzdělávacích programů a školních vzdělávacích programů, jejich vyhodnocování a zapojování při vytváření muzejních vzdělávacích programů.
  • Aktivní reagování na požadavky a zájmy škol, vytváření „programů na míru“.
  • Příprava nebo spolupráce na přípravě tiskových materiálů ke vzdělávacím programům.
  • Příprava nebo spolupráce na přípravě nabídky vzdělávacích programů MJVM pro školy a veřejnost formou tiskových materiálů, tiskových zpráv, aktualizace webových stránek muzea apod.
  • Tvorba nebo spolupráce na tvorbě tematických projektů, příprava podkladů pro dotační tituly.
  • Vykonávání dalších činností v rámci rozvoje oblasti muzejního vzdělávání: spolupráce na přípravě a realizaci konferencí a workshopů pořádaných MJVM, spolupráce na přípravě a koordinaci seminářů a workshopů pro pedagogy a muzejní pedagogy, spolupráce se všemi typy škol zejména ve Zlíně a ve Zlínském kraji včetně speciálních a vysokých škol, spolupráce se speciálními pedagogickými institucemi apod.
  • Vykonávání dalších činností odpovídajících pracovnímu zařazení, dle potřeb organizace a dle pokynů nadřízených.

Požadujeme:

  • o Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, výhodou obor edukátor, obor související (pedagog, muzejní pedagog apod.) nebo obor zaměřený na muzejnictví
  • o Znalost práce na PC, MS Office, výhodou znalost práce se speciálními grafickými programy
  • o Schopnost samostatné i týmové práce
  • o Zodpovědnost, spolehlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování, flexibilita
  • o Trestní bezúhonnost.

Výhodou je dále:
o Praxe v oboru
o Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
Více informací zde: https://www.muzeum-zlin.cz/vyberove-rizeni-na-pracovni-pozici-edukator-v-kulture

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

kulturní na dobu určitou