- Plný úvazek
Náplň práce:
- vykonává administrativní práce související s chodem provozního úseku; provádí příjem, třídění, zapisování a oběh písemností; zajišťuje podklady pro činnost provozního ředitele; organizačně zajišťuje porady provozního úseku.
Požadujeme:
- praxi min. 1 rok na obdobné pozici; znalost NJ nebo AJ; znalost práce na PC; výborné organizační a komunikační schopnosti; příjemné jednání a vystupování; spolehlivost, zodpovědnost, pracovitost; pozitivní myšlení, nekonfliktní jednání; samostatnost, ochotu učit se novým věcem; časovou flexibilitu.
Nabízíme:
- zázemí stabilní společnosti; příjemné pracovní prostředí; motivující finanční ohodnocení; 5 týdnů dovolené; zajímavou práci, možnost seberealizace; odborné vzdělávání; pestrý sociální program – např. zaměstnanecké stravování za atraktivní cenu, příspěvek k penzijnímu připojištění, zvýhodněný vstup do wellnesscentra, výhody spojené s poskytnutím karty Sphere Card, odměny u příležitosti pracovního výročí.



