- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Druh práce:
Příprava a zabezpečení realizace investičních akcí města a s tím související agenda.
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
SŠ s maturitou (nebo VŠ, VOŠ, technický směr podmínkou – upřednostňuje se
stavební zaměření – obor stavebnictví).
Znalost zákonů č. 183/2006 Sb., 500/2004 Sb., 13/1997 Sb., 134/2016 Sb. a
související právní předpisy.
Základní orientace v problematice katastru nemovitostí.
Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, GIS, apod.).
Komunikativní schopnosti, flexibilita, zvládání stresových situací, samostatný
a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení.
Plná svéprávnost.
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka
Předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC.
Výhodou:
ekonomice investiční výstavby.
Nabízíme: 10. platová třída.
Náplň činnosti odboru je uvedena v platném organizačním řádu MěÚ Otrokovice,
který je k dispozici v informacích MěÚ a na internetových stránkách města:
www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy).
Bližší informace poskytne Ing. Erik Štábl, vedoucí odboru rozvoje města,
telefon zobrazit tel. číslo , e-mail:
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách města)
Zaměstnanecké výhody: trvalé vzdělávání, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na prevenci a posílení zdraví
Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 01.06.2022 v obálce označené heslem
„VŘ ORM“ na adresu:
Městský úřad Otrokovice
oddělení kanceláře tajemníka
nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?