- 55 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Zajišťovat dodržování a implementaci politik kvality a systému řízení kvality dle norem IATF 16949, ISO 9001 a interních požadavků. Zodpovídat za plnění požadavků zákazníka již od fáze industrializace. Plánovat opatření pro zajištění kvality výrobku. Vést tým techniků a inženýrů kvality v závodě. Navrhovat úpravy systému řízení kvality s cílem jeho zlepšení a přizpůsobení očekáváním zákazníků i dalších zúčastněných stran. Podílet se na plánu zlepšování procesů v závodě. Koordinovat činnosti s týmem SQA a formálně řešit reklamace směrem k dodavatelům. Zajišťovat včasné a správné vypracování denních, týdenních a měsíčních reportů. Odpovídat za plnění kvalitativních KPI závodu.
SŠ/VŠ vzdělání Znalost angličtiny Dobrá znalost práce na PC Pokročilá znalost metodik ANPQP/PPAP Pokročilá znalost norem IATF 16949:2016, ISO 9001:2015 a ISO 19011:2018 Znalost nástrojů pro řešení problémů (8D, Ishikawa, stromová analýza, 5x proč) Pokročilá znalost SPC (statistické řízení procesu) Analytické myšlení, zodpovědnost, proaktivní přístup
Zajímavé finanční ohodnocení Pracovní smlouvu na dobu neurčitou Flexibilní pracovní dobu Příspěvek na stravování (stravenkový paušál) Služební automobil Cafeteria systém benefitů 5 týdnů dovolené Životní pojištění Služební telefon + SIM karta / notebook Plně hrazená školení Firemní akceMožnost podílet se na výrobě produktů pro prestižní zákazníky Rodinnou atmosféru a přátelský kolektiv v menší firmě s individuálním přístupem
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?