- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Oblastní spolek Českého červeného kříže Ústí nad Orlicí vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici Pracovník/nice SLUŽBY ČČK.
Předpoklady:
státní občanství ČR, u cizího státního občana trvalý pobyt v ČR, dosažený věku 18 let, způsobilost k právním úkonům
Charakteristika povolání:
Pracovník SLUŽBY ČČK zabezpečuje výkon služby spočívající v úklidu bytových a nebytových prostor. Jedná se především o nebytové prostory například v prodejních prostorách nebo zdravotnických zařízení.
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
Jméno, příjmení uchazeče, datum místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení
K přihlášce je nutno přiložit:
Předpokládaný termín nástupu: 1.2.2019 nebo dle dohody
Místo výkonu práce: Oblastní spolek Českého červeného kříže Ústí nad Orlicí, pracoviště Ústí nad Orlicí, jednotlivá pracoviště dle požadavku objednavatele
Pracovní poměr může být uzavřen na hlavní pracovní poměr (možnost i zkrácený pracovní úvazek) případně lze uzavřít i dohodu o provedení práce nebo pracovní činnosti.
V případě uzavření smlouvy na hlavní pracovního poměru bude pracovní úvazek sjednán na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců s možností následného prodloužení pracovní smlouvy.
Pracovní doba: dle typu pracovní smlouvy – dle dohody
Mzda: dle typu pracovní smlouvy od 13 350 do 15 000 Kč, dohoda o provedení práce nebo o pracovní činnosti 80 – 90 Kč
Písemnou přihlášku s přílohami zasílejte na adresu:
Oblastní spolek Českého červeného kříže Ústí nad Orlicí, Kopeckého 840, 562 01 Ústí nad Orlicí
Dotazy ohledně pracovního poměru vám případně budou zodpovězeny na tel. zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?