- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
KO: Ing. Radim Vedra, vedoucí finančního odboru, telefon: zobrazit tel. číslo
Zařazení: neúředník
Místo výkonu práce: Městský úřad Vítkov
Předpokládaný nástup: dle dohody, po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: 1 rok, s možností prodloužení až na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle zákona č. 262/2006 Sb., Zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení: 8. platová třída, stupeň dle délky praxe (21530–30920,– Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, možnost přiznání osobního příplatku a odměny dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Zaměstnanecké benefity:
• stabilní zaměstnavatel
• pružná pracovní doba
• stravenky v nominální hodnotě 120,– Kč, příspěvek zaměstnavatele je 106,– Kč za odpracovanou směnu
• příspěvek 800,– Kč měsíčně na produkty spoření na stáří
• dary při pracovním výročí, dary při životním výročí
• jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání
• 3 dny indispozičního volna
• příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další
Uzávěrka přihlášek: do 10.11.2025; přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT FINANČNÍHO ODBORU NA DOBU URČITOU – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.