- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Předpokládaný nástup: nejdříve 01.06.2022, na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
Místo výkonu práce: – Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6, 385 17 Vimperk
pracoviště: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6, 385 01 Vimperk – správní obvod města Vimperk
Platová třída: 9
Náplň práce: – finanční agendy spojené s úsekovým měřením rychlosti – dohledávání a párování plateb, zpracování vratek pokut zaplacených po termínu, zpracování kurzových rozdílů, výběr hotovostních plateb, kontrola zaúčtování předpisů a plateb, vymáhání pohledávek.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Další požadavky:
Vysokoškolské, vyšší odborné nebo úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru; práce na PC (Internet, MS Office, spisová služba); rychlá orientace v pracovní problematice; schopnost samostatné práce a rychlé orientace v pracovní problematice; časová flexibilita; ochota se dále vzdělávat; výhodou je znalost cizích jazyků a řidičské oprávnění skupiny B.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo osobně doručte nejpozději do 09.05.2022
do 14.00 hod., na adresu: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6, 385 17 Vimperk. Uzavřenou obálku označte heslem: „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ODBOR FINANČNÍ“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?