- Plný úvazek
KO: Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, telefon: zobrazit tel. číslo , Ing. Radim Vedra, vedoucí finančního odboru, telefon: zobrazit tel. číslo .
Druh a charakteristika práce:
- správa majetku obce (např. pozemky, věcná břemena), nabývání, pronájem, zastavování, prodej a jiný způsob disponování včetně kontroly
- zpracování podkladů ke koupi, prodeji, směně a jiných převodů pozemků
- příprava smluv s tím souvisejících, evidence smluv a úhrad z těchto smluv
- zabezpečování styku s Katastrálním úřadem, vypracování a předkládání návrhů na vklad
- zabezpečování styku se Státním pozemkovým úřadem, zasílání sdělení, žádostí
- zapisování dokončených staveb města do katastru nemovitostí
- vydávání vyjádření a souhlasu v záležitostech vstupu na pozemky města a umisťování staveb na nich
- příprava podkladů souvisejících s užíváním majetku města, jako je zřizování věcných břemen a schválení práva na provedení stavby na pozemcích města
- příprava podkladů ve věci změny územního plánu, realizace výkupu a prodeje pozemků
- provádění inventarizace pozemků města
Zařazení: neúředník
Místo výkonu práce: Město Vítkov
Předpokládaný nástup: nástup možný po výběrovém řízení ihned nebo dle dohody
Pracovní poměr: na jeden rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle zákona č. 262/2006 Sb., Zákoník práce
Jiné požadavky:
- samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení
- dobrá znalost místního prostředí
- uživatelská znalost práce na PC
- řidičské oprávnění skupiny B
- výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě
- orientační znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (majetková práva), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 503/2012 Sb., o Státním pozemkovém úřadu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 256/2013 Sb., Katastrální zákon, ve znění pozdějších předpisů
- výhodou znalost programu Ginis, MS Excel
Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky
- telefonní kontakt a e-mail
Uzávěrka přihlášek: do 29.01.2024 do 10:00 hodin; přihlášky doručené po tomto termínu a stanovené hodině nebudou do výběrového řízení zařazeny
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT FINANČNÍHO ODBORU NA DOBU URČITOU (pozemky) – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Další informace o výběrovém řízení naleznete na webových stránkách města https://www.vitkov.info/ část praktické info



