- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Po obdržení životopisu je vhodný uchazeč pozván e-mailem k výběrovému pohovoru.
Pro naše Call Centrum, které se zabývá obsluhou a vyřizováním požadavků zákazníků z řad domácností a menších podnikatelů prostřednictvím telefonnické a e-mailové komunikace, hledáme nové kolegy či kolegyně do týmu v Brně, Cejl 42/44.
Jak bude vypadat váš pracovní den
" Nejčastěji budete odpovídat na otázky našich zákazníků po telefonu. Společně vyřešíte problémy, se kterými se potýkají, poradíte jim, nebo něco vysvětlíte.
" Některé dotazy a přání rovnou vyřídíte, jiné předáte dalším kolegům. Zvládnete třeba upravit zálohy nebo připravit smlouvu a poslat ji zákazníkovi k podpisu.
" Budete vysvětlovat volajícím, jaké mají možnosti, když se našimi zákazníky teprve chtějí stát. Nikomu ale nebudete nic vnucovat. Váš úkol bude vyřešit to, co potřebuje zákazník.
" Kromě telefonu budete se zákazníky komunikovat i e-mailem, případně přes online chat nebo Facebook.
Co budete se zákazníky řešit
" Záležitosti, které se týkají smlouvy na elektřinu nebo na plyn.
" Otázky týkající se faktur za spotřebu elektřiny a plynu.
" Dotazy na aktuální ceny energií.
" Možnosti těch, kteří se našimi zákazníky teprve chtějí stát.
" Reklamace – někdy je vyřídíte rovnou, jindy je předáte kolegovi.
" Budete zákazníkům měnit výši záloh na energie.
" Občas opravíte a doplníte údaje konkrétního zákazníka v systému.
Jak si vás představujeme?
" Rádi komunikujete a váš psaný i písemný projev je na vysoké úrovni.
" Rozumíte si s počítačem a sebevědomě se pohybujete po MS Office.
" Jste psychicky odolní. Nezhroutíte se, když na vás první zákazník zvýší hlas a nebude vás příliš otravovat, když budete podesáté znovu vysvětlovat to samé.
" Někdy to je náročné. Uvítáme, když budete mít 1 rok praxi, ale podmínka to není.
" Chceme týmového hráče. Nemusíte sršet vtipem, stačí, když budete umět spolupracovat.
Proč je fajn pracovat u E.ONu?
" Možná to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Pro vás to znamená, že se nemusíte bát, že za týden zavřeme, nebo vám 3 měsíce nepřijde výplata.5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
" Kromě zasloužené výplaty na vás čekají další příjemné benefity.
" Při významných životních událostech vám dáme placené volno navíc.
" Přispějeme vám na důchod a na jídlo.
" Pracovní doba je u nás pružná.
" Někdy je potřeba pracovat o trochu déle, ale zase to někdy můžete zabalit o něco dřív.
" Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.
Zaměstnanecké výhody:
Kolektivní smlouva společnosti E.ON je velmi sociální a poskytuje spoustu výhod

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.