- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Po obdržení životopisu je vhodný uchazeč pozván e-mailem k výběrovému pohovoru.
Pro naše Call Centrum, které se zabývá obsluhou a vyřizováním požadavků zákazníků z řad domácností a menších podnikatelů prostřednictvím telefonnické a e-mailové komunikace, hledáme nové kolegy či kolegyně do týmu v Brně, Cejl 42/44.
Jak to u nás bude vypadat?
" Hledáme superhrdinu, kterého opravdu baví telefonovat.
" Potřebujeme, abyste nám pomohl/a s komunikací se zákazníky.
" Co to znamená? Především s nimi probrat, co od nás potřebují a pomoci jim jejich požadavky vyřešit.
" Nemusíte se bát, že nebudete vědět, co a jak, školení je u nás samozřejmostí.
" Nebudete však na telefonu 24/7 – rozmanité zákaznické dotazy budete vyřizovat i prostřednictvím e-mailu nebo písemně. NEJEDNÁ SE O AKTVNÍ TELEMARKETING
" Směny jsou rozpisovány 14dní předem a to od pondělí do pátku mezi 7h až 20h.
Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…
" máte středoškolské vzdělání s maturitou
" baví vás práce s lidmi a trpělivost je vaší silnou stránkou
" chcete se učit nové věci a stát se jedním z ambassadorů naší společnosti
" hledáte dlouhodobou spolupráci
Proč je fajn procovat pro E.ON?
" Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
" 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
" Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
" Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
" Získáte u nás praxi a nenahraditelné zkušenosti v oblasti energetiky a informačních systémů.
" Naučíme Vás pracovat v systému SAP (zákaznický informační systém).
" Přispějeme vám na obědy stravenkami v hodnotě 105 Kč.
" Důkladné vstupní zaškolení a nadstandardní vzdělávání.
" Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.
Zaměstnanecké výhody:
Kolektivní smlouva společnosti E.ON je velmi sociální a poskytuje spoustu výhod

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.