- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
Popis pracovní pozice
• Provádí na bystřinách, potocích, rybnících, dalších vodních plochách a břehových porostech v majetku Správy KRNAP a základních prostředcích na nich se nalézajících (dále jen ,,DVT“) dohledovou službu
• Zajišťuje administrativní a technické práce spojené s vedením agendy DVT
• Spolupracuje v rámci organizace se všemi zainteresovanými odbory, odděleními a pracovišti
• Zajišťuje spolupráci a řeší problémy s cizími majiteli vodních ploch, kde jsou tito cizí vlastníci dotčeni Správou KRNAP, stejně tak spolupracuje a řeší problematiku
s vlastníky pozemků, dotčených našimi DVT.
• Výkon strážní služby ve spolupráci se stráží přírody
Výhodou:
• Řidičský průkaz skupiny B
• Aktivní lyžař, skialpinista
• Aktivní znalost Aj, Nj nebo polštiny
• Zbrojní průkaz sk. C, lovecký lístek
Přihláška musí obsahovat:
• Označení výběrového řízení
• Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu,
kontaktní adresu, telefonické a e-mailové spojení
• Strukturovaný životopis a motivační dopis
• Kopii dokladu o nejvyšším vzdělání
• Výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší 2 měsíců)
Místo výkonu práce: Oddělení péče o lesní ekosystémy Vrchlabí
Přihlášku je nutno doručit osobně nebo poštou na adresu organizace do 28. 11. 2025
do 12:00 hod. v obálce označené jako „Výběrové řízení – správce vodních toků",
přihlášku je možné též zaslat e-mailem na adresu Odpovědět na inzerát. K případnému
pohovoru budou uchazeči vyzváni prostřednictvím e-mailu. Důležitým kritériem při
rozhodování o pohovoru bude motivační dopis.
Předpokládaný datum nástupu: 01.03. 2026 nebo po dohodě
Bližší informace poskytne uchazečům Mgr. Dušan Havlík (tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
e-mail přes odpovědní formulář

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!