- 15 000 – 18 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis pracovní pozice:
" řízení staveb – investiční i údržbové akce
" koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.)
" zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace
" projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi.
" součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru
" spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP
" vedení kolektivu
přihláška musí obsahovat:
" označení výběrového řízení „referent investičního oddělení“
" jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, telefonické a e-mailové spojení
k přihlášce je nutno přiložit:
" motivační dopis
" strukturovaný životopis
" kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. kopii dokladu o udělení autorizace
" výpis z rejstříku trestů (ne starší dvou měsíců)
místo výkonu práce, předpokládaný termín nástupu:
" Vrchlabí, 01. 07. 2025 – příp. dle možností uchazeče
Přihlášku včetně všech příloh je možné doručit osobně nebo poštou na adresu organizace v obálce označené jako „Výběrové řízení – referent oddělení investic“, přihlášku je též možné zaslat e-mailem na adresu
Samotné výběrové řízení proběhne v termínech: 14. – 16. 04. 2025.
K pohovoru budou uchazeči vyzváni prostřednictvím e-mailu.
Bližší informace poskytne:
Mgr. Luděk Khol, tel. zobrazit tel. číslo , gsm.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Martina Hrochová, tel. zobrazit tel. číslo , gsm.: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?