Asistent/ka ředitele

Šumperk
31.000 Kč

Hledáme zaměstnance na pozici Asistentka ředitele. Svoje životopisy zasílejte na email: e-mail přes odpovědní formulář. Příjmací pohovor s uchazeči o zaměstnání bude na adrese Žerotínova 830/63, Šumperk, 787 01.

Sídlo firmy

SUNCORP a.s.
Štítary 149
671 02 Štítary

IČO: 28077164
Datová schránka: m52ghm7
Další informace:
GPS: 49.997595126939,17.098439020716,
S-JTSK: -553597.24 -1075688.56, RUIAN: 8079293

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká pošta, s.p., Terra Mobile s.r.o., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, ZLKL, s. r. o., Česká spořitelna, a.s., ARCgroup s.r.o., ARAMARK, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Koordinátor / Koordinátorka, Manažer / manažerka logistiky, Operátor / operátorka expedice, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog, Finanční účetní, Test inženýr / inženýrka, Zástupce vedoucího manažera, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Šumperk, Lanškroun, Loštice, Zábřeh, Celá ČR, Uničov, Mohelnice, okres Šumperk

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.