- 26 490 – 34 970 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
výběrové řízení č. 2023/34
druh práce: výkon sociálních činností statutárního města Olomouce zařazených v odboru sociálních věcí Magistrátu města Olomouce
místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
platová třída: 11. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu určitou – zástup po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené
Bližší specifikace pracovní činnosti: jednání s klienty, provádění šetření v rodinách nebo prostředí, kde se dítě zdržuje, v souladu s platnými právními předpisy a oprávněním zaměstnance, vypracování záznamů, zpráv, žádostí, podnětů příslušným orgánům, zastupování statutárního města Olomouce v řízeních týkajících se nezl. dětí v souladu s udělenou plnou mocí, provádění komplexního šetření v ohroženém prostředí, jeho odborná analýza, poskytování odborného poradenství a tvorba individuálních plánů.
2. Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání, obor – dle § 110 zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách
praxe – praxe ve veřejné správě v oblasti zaměřené na cílovou skupinu děti, mládež a rodina výhodou,
4. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 24. dubna 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294 nebo datová schránka ID: kazbzri.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
7. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?