Sociální pracovník/ pracovnice do oddělení péče o rodinu a děti

Olomouc
26.600 – 37.170 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Statutární město Olomouc hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

výběrové řízení č. 2023/75, 76

druh práce: výkon sociálních činností statutárního města Olomouce zařazených v odboru sociálních věcí Magistrátu města Olomouce
platová třída: 11. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu určitou – zástup po dobu pracovní neschopnosti, mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené

bližší specifikace pracovní činnosti:
jednání s klienty, provádění šetření v rodinách nebo prostředí, kde se dítě zdržuje, v souladu s platnými právními předpisy a oprávněním zaměstnance, vypracování záznamů, zpráv, žádostí, podnětů příslušným orgánům, zastupování statutárního města Olomouce v řízeních týkajících se nezl. dětí v souladu s udělenou plnou mocí, provádění komplexního šetření v ohroženém prostředí, jeho odborná analýza, poskytování odborného poradenství a tvorba individuálních plánů.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
Možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, stabilní zaměstnání, pružnou prac. dobu, perspektivní pracovní poz.

1. Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
  • dosažení věku 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • odborná způsobilost,
  • znalost jednacího jazyka.

2. Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání, obor – dle § 110 zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách

  1. vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu, v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.
  2. vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu.

praxe – praxe ve veřejné správě v oblasti zaměřené na cílovou skupinu děti, mládež a rodina výhodou,

  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou,

znalosti a dovednosti – znalost aktuálních předpisů ze sociálně-právní oblasti,

  • dovednost a zkušenost práce s klientem (včetně vedení spisové dokumentace),
  • schopnost samostatné práce a týmové spolupráce,
  • dobré komunikační schopnosti,
  • dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel),
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou,
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

3. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 9. srpna 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, Olomouc 779 11; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294 nebo datová schránka ID: kazbzri.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.

4. Náležitosti přihlášky jsou:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

5. K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • u vzdělání vysokoškolského v oborech, které nejsou v tomto oznámení uvedeny, doklad o splnění kvalifikačního předpokladu dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

6. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Trenkwalder a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Proveon, a.s., ARCgroup s.r.o., Jakub Vyskočil, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Arcibiskupství olomoucké, Modivo Czech, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, SMS finance, a.s., IES MORAVIA REAL a.s., Česká pošta, s.p., Broker Investment, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., JCOS s.r.o., Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Montážník / Montážnice, Technik / technička ve strojírenství, Servisní technik / technička, Technik / technička výroby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Velká Bystřice, Celá ČR, Holice, Olomouc, Véska, Dolany, okres Olomouc, Hodolany, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

aktuální analýza patolog na dobu určitou zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT