- 21 800 – 26 160 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce Pardubice.
Náplň práce : – komunikace a práce se zákazníkem, komunikace s dodavateli, tvorba cenových nabídek, zpracování objednávek, dotazů, příjem a řešení reklamací, objednávání zboží na sklad, zpracování tenderů, administrace zboží na e-shopu, práce s vnitropodnikovým systémem
Požadujeme: – obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, praxe v obchodní činnosti výhodou, kreativitu, samostatnost, spolehlivost, řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme : – zajímavou pracovní náplň, zázemí stabilní a dlouhodobě se rozvíjející společnosti, velmi dobré platové ohodnocení s motivační složkou
Zaměstnanecké výhody: – firemní benefity, možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
První kontakt osobně, telefonicky nebo e-mailem – struktorovaný životopis zašlete na adresu: e-mail přes

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?