ODBORNÝ REFERENT / ODBORNÁ REFERENTKA oddělení sociálně právní ochrany dětí

Broumov, Náchod
33.280 – 41.070 Kč

Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na funkci odborného referenta / odborné referentky odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Broumov.

Druh práce: výkon správních činností v oddělení sociálně-právní ochrany dětí.
Místo výkonu funkce: správní obvod města Broumov, obce s rozšířenou působností
Platové podmínky dle uznané odborné praxe (10. – 11. platová třída).
Předpokládaný termín nástupu: 1. 1. 2026 (případně po dohodě).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk, má ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání.

Další požadavky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka podle § 110 z.č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů; praxe sociálního pracovníka v agendách sociálně-právní ochrany dětí vítána; zkouška odborné způsobilosti pro výkon správních činností při sociálně-právní ochraně dětí vítána; dobrá komunikativnost, pečlivost, časová flexibilita, asertivita; orientace v právních předpisech na úseku sociálně-právní ochrany dětí; znalost uživatelské práce s PC – Word, Excel, elektronická pošta, internet, datové schránky; řidičské oprávnění skupiny B.

Místo, způsob podání přihlášky: písemná přihláška s požadovanými náležitostmi se podává osobně na podatelně Městského úřadu Broumov, či je možno ji zaslat poštou na níže uvedenou adresu, a to v zalepené obálce s uvedením adresy podavatele nebo ji je možno zaslat prostřednictvím datové schránky (ID – mdubzhy), případně je možno ji zaslat prostřednictvím e-mailu (e-mail přes odpovědní formulář). Přihláška zaslaná prostřednictvím e-mailu musí splňovat podmínky podepisování dokumentu podle ust. zák. č. 297/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Adresa pro zaslání přihlášky: Městský úřad Broumov, Ing. Eva Blažková, MPA, tajemnice MěÚ, třída Masarykova 239, 550 01 Broumov.

Lhůta pro podání přihlášky: do 21. 11. 2025.

Obsah přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče/uchazečky; datum a místo narození uchazeče/uchazečky; státní příslušnost uchazeče/uchazečky; místo trvalého pobytu uchazeče/uchazečky; kontaktní adresa uchazeče/uchazečky; druh a číslo dokladu prokazující totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu; kontaktní email a číslo mobilního telefonu, případně pevné linky; datum a podpis uchazeče/uchazečky.

K přihlášce se připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uchazeč/uchazečka uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením); ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky lze doložit prostou kopií.

Bližší informace o nabízené pracovní pozici získáte u Mgr. Alice Benešové, vedoucí oddělení sociálně-právní ochrany dětí (kontakt: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), či u Ing. Miloše Andrše, vedoucího odboru sociálních věcí a zdravotnictví (kontakt: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát).
Veškeré informace k výběrovému řízení jsou k dispozici na https://www.broumov-mesto.cz/assets/File.ashx?id_org=1276&id_dokumenty=37015

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CELOP s.r.o. | CELOP s.r.o. | Dvůr Králové nad Labem Dvůr Králové nad Labem
  • 32 800 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
CELOP s.r.o. | CELOP s.r.o. | Dvůr Králové nad Labem Dvůr Králové nad Labem
  • 30 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zájem