Referent/ka Oddělení majetku

Jeseník
29.120 – 35.770 Kč

První kontakt písemný, výběrové řízení.

Popis pracovního místa:

  • agenda v samostatné působnosti města v oblasti stavebně-správní
  • zpracování stanovisek města z titulu vlastníka nemovitostí vydávaná pro potřeby rozhodování správních úřadů, součinnost s městským architektem a Oddělením investic
  • zpracování stanovisek k uzavírkám, překopům uložení sítí, zřízení sjezdů apod.
  • vyřizování žádostí o vyjádření k záměrům staveb na území města
  • správa vodních toků a vodních děl na území města ve vlastnictví města
  • zpracování podkladů a stavebně-technických komentářů potřebných k uzavírání smluv vztahujících se k stavební agendě města

Požadavky:

  • min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou v oboru stavebnictví
  • alespoň základní orientace v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 283/2021 Sb., stavební zákon, č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích
  • výborná znalost práce na PC
  • spolehlivost a samostatnost při řešení úkolů
  • zdravotní způsobilost
  • odolnost vůči stresu

Výhoda:

  • ukončené vyšší odborné vzdělání či vysokoškolské vzdělání stavebního zaměření
  • praxe ve veřejné správě nebo v oboru
  • řidičský průkaz skupiny B
  • znalost digitálně technické mapy

Informace o pracovním místě:

  • 10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě + osobní příplatek a odměny dle pracovního nasazení
  • místo výkonu práce: město Jeseník, Městský úřad Jeseník
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • nástup leden 2026 (dohoda možná)
  • možnost pracovního růstu

Požadované doklady:

  • přihláška do výběrového řízení (vzor na www.jesenik.cz v sekci Volná místa)
  • strukturovaný profesní životopis
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Doručení přihlášky:
Písemné přihlášky včetně požadovaných dokumentů zasílejte na adresu: Město Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, 790 01 Jeseník nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, nejpozději do termínu uzávěrky přihlášek 24.11.2025 do 10:00 hodin.
Zalepenou obálku výrazně označte heslem: „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na referenta/ku Oddělení majetku“.

Bližší informace k výběrovému řízení na www.jesenik.cz v sekci Volná místa

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • možnost pronájmu služebního bytu
  • pružnou pracovní dobu
  • podpora při souladu osobního a pracovního života
  • benefit. karta Pluxee (příspěvek na dovolenou, sportovní a kulturní aktivity, léky)
  • příspěvek na penzijní připojištění, stravné
  • odborné vzdělávání u akreditovaných společností
  • odměny při životních a pracovních výročích
  • firemní akce

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

agenda na dobu neurčitou kulturní