- 31 570 – 40 250 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Manažer administrativy spravuje účetnictví, financování, vykonává správu lidských zdrojů, odpovídá za spolupráci a správu dat s externí mzdovou společností. Zastupuje společnost. Za nákupní oddělení zodpovídá za dohled a kontrolu pořizovacích nákladů materiálu. Podporuje obchodní oddělení vývojem a dohledem nad daty výpočtu nákladů.
Vzdělání v oblasti obchodu (obchodní administrativa, finance, ekonomie). Praxe nejlépe 3 roky v obchodní/finanční oblasti. Hluboké znalosti a programování všech standardních programů MS Office. Bonusem jsou znalosti ERP/účestnictví např. Helios a management lidsých zdrojů např. Kvasar. Znalost anglického jazyka nutností, německý jazyk výhodou.
Odborné znalosti – základní znalosti účetnictví, sledování výdajů v rozpočtu, kalkulace nákladů, lidské zdroje /mzdy, finanční plánování, strukturované myšlení, analytické dovednosti.
Výhodou – zkušenosti v oblasti zpracování kovů/zkušenosti s administrativními restrukturalizačními procesy/podobná pozice v podobné společnosti.
Výhody: 3.000,– náborový příspěvek po zk. době, 300,– Kč příspěvek na penzijní pojištění. Kontakt: telefonicky 7–15.30, e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?